2015. március 11., szerda

Mesélek a Tükörről

Olyan könyvet szerettem volna írni, ami emlékezetes, megrendítő. Amit újra el akarsz olvasni, hogy átgondold az eseményeket, vagy átéld a pillanatokat. Szeretném elérni, hogy az Olvasó akarja a folytatást, mivel trilógiának terveztem.



Lényegében nincs bevezetés. A történet azzal kezdődik, hogy a főszereplő lány, Neszta haldoklik. Az események összesen két napot foglalnak magukba. Neszta párja, Damien már a korai órákban rájön, hogy a lány, akinek épp megkérni készül a kezét, eltűnt. Intenzív keresést indít a megtalálása érdekében, közben nem érdekli, kin kell keresztül gázolnia. Jó kis tesztoszterontöltetű jelenetek születtek ebből, amiket nagyon üdítő volt megírni.



Míg Damien keresgél, kibontakozik egy másik világ, ahol Neszta szellemként ébred. Kissé elveszett, mert olyan lények harcának középpontjában találja magát, melyeknek a létezéséről álmodni sem mert. Állandó segítője, arrogáns kalauza ebben a kaotikus szellemlétben Holló. Ő lett az egyik kedvenc karakterem, mert nagyon összetett személyiség, aki által kicsit kicsúfolhattam az egyébként teljesen normális karaktereket.

„A legelső, ami eszembe jut róla, hogy milyen remekül fonja össze a misztikumot a valósággal… Aztán a különleges karakterek, pl Holló, na meg Damien, aki először csak egy nyomozónak tűnik és meglepetés, hogy paranormális jegyei is vannak.
Nekem Zorka karaktere is különleges.”(Egy előolvasó)


Amikor a Tükör első vázlatát írtam, Damien teljesen átlagos ember volt. Sajnos rá kellett döbbennem, hogy így nem találom túlságosan vonzónak vagy izgalmasnak. Különlegessé kellett tennem, ezért egy nagyon kiemelkedő posztot találtam ki a számára. Szerencsére sikerült a szerepet teljesen a magáévá tennie.



Vannak más kedvenceim is a történetben, akikről még szívesen mesélnék Nektek, de félő, hogy túl sokat árulnék el.




Április 25-én délután a Milenárison dedikálok, szeretettel várok mindenkit! 



12 megjegyzés:

  1. Szia Benina!
    tudom nem ide tartozik de megkérdezhetem mikor jelenik meg a Bíborhajú 5. része?????
    NAGYON VÁROM MÁR!!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen az írási, rajzolási folyamatok kellős közepén járok. Őszre/télre tervezzük a megjelenést. :)

      Törlés
  2. Szia, Benina!
    Én épp most rendeltem meg a könyved, és nagyon kíváncsi vagyok már!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, tetszeni fog! Mindenképp meséld majd el a véleményed, amikor elolvastad :)

      Törlés
  3. Szia, Benina! Mikor jelenik meg a Tükör folytatása? Tudom, hogy még nagyon korai kérdés, de rettentően kíváncsi vagyok. Ha ezt most látod, és van egy kis időd, kérlek, válaszolj. Tudom, hogy elfoglalt vagy, de tűkön ülve várom a válaszod. <3

    ~SW~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tükör folytatása jövőre, 2016-ban jelenik meg. A második rész címe: Intermezzo a lelkedért
      Zorka és Remete kapcsolatának történetét foglalja magába :)

      Törlés
    2. Szia most olvastam el az első könyvet, mikor lesz a második? :)

      Törlés
  4. Ez a valaha volt legjobb történet<3
    <3 <3 <3 <3 <3

    Te vagy a legjobb, Benina, vagy még ennél is több! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! Köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Szia!

    Kiolvastam a könyved, és e-mailben leírtam a véleményem, nehogy a többiek előtt lelőjem a poént! :D

    VálaszTörlés
  6. Szia Benina!
    Ebben a pillanatban fejeztem be a könyvedet , hatalmas élmény volt !!! Könyörgöm a második részért , remélem nagyon hamar kezünkbe vehetjük !!! Addig is újra kezdem a Bíborhajú sorozatod , mert rettenetesen jól írsz , azt érzem , hogy bármi jöhet , csak Benina legyen !!!☺ Ezer köszönet a könyveidért és nagyon várom a folytatásokat ! ☺

    VálaszTörlés
  7. Szia Benina!
    Most fejeztem be a Tükröt, és nagggyon tetszett!! Korábban írtad, hogy 2016-ban jön ki a folytatás, de én sehol nem találom...

    VálaszTörlés